zondag 18 september 2011

Nieuwe weblog??


In afwachting van de migratie van Weblog.nl ben ik inmiddels bezig met een weblog bij Blogger/blogspot.
Het duurt errug lang en wat ik tot nu toe te zien krijg, stemt me niet erg hoopvol...
Ik ga in ieder geval verder met Blogspot met een blog over mijn haakworkshop!
Natuurlijk is het even wennen aan een andere manier van werken en wil ik een en ander nog veranderen en er m'n eigen draai aan geven.

 
                                                                        
De afgelopen weken heb ik natuurlijk genoeg onder handen gehad.... zo ook dit mutsje. 
Ik heb het opgenomen in de workshop voor beginners. Naast een beginnersgroep heb ik ook nog een groep met gevorderden. Verder heb ik de nodige bloemetjes gehaakt, want oktober nadert voor onze Pink Ribbon actie.

Tot gauw maar weer, hetzij via weblog.nl, hetzij via blogspot.com...


1 opmerking:

  1. Mooie muts.
    Het haakpatroon op mijn blog, heb ik in een tekenprogramma gemaakt en vervolgens als jpg opgeslagen. Met paint zou je dit volgens mij al kunnen doen.
    Of je tekent het op papier, en dan even inscannen.
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen