donderdag 3 november 2011

In de kerststemming...

 
Ik moet mijn knutselspullen nog opruimen, maar dat heb ik al wel gedaan met de Pink Ribbon en hobbymarktspullen! Nu kan ik bezig met Sinterklaas en Kerst... Met de nieuwste Flow gaat dat helemaal lukken. De PostNL thuisgagenda en kerstzegels zijn dit jaar van Flow en zien er goed uit.
Voor Sint ben ik al wat aan het haken (laat ik nog niet zien ;-) en ik ben bezig voor een kerst haakworkshop in december.

Wat niets met Kerst te maken heeft, maar wel helemaal top is, is dat as. zaterdag de tweede serie
van Downton Abbey al op tv komt! (om 19.55 uur op nederland 2 ncrv)  Als het net zo goed is als het eerste deel, wordt het weer genieten!

1 opmerking:

  1. Je hoeft je niet te vervelen lees ik wel.
    De Flow ziet er mooi uit, ik heb 'm zelf nog niet gekocht. Leuk dat de kerstzegels van Flow zijn.
    Fijne week, groetjes

    ps Tjorven heeft een tante
    http://detantevantjorven.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen