dinsdag 29 mei 2012

Gehaakte jurk

Marion had 'm al gemaakt; deze gehaakte jurk.
En toen ik zag hoe leuk die van haar was, wilde ik 'm ook...
Het patroon komt uit Haakmode Diana, nr. 7 2011.


Van haar kreeg ik dan ook de tip om de blokken met verschillende naalden te haken.
En dat werkt, ik ben begonnen met 1,75, daarna 2, 2 1/2 en 3.
Hierdoor wordt het jurkje naar onder steeds iets wijder,
terwijl je dat niet terug ziet in het geheel.
Ook het aantal blokken is anders dan het patroon;
8 in plaats van 7 en 5 rijen in plaats van 4.

Ik haakte het met garen Balance, 50% acryl, 50% katoen
en gebruikte 9 bollen van 50 gram.

Heb er best snel over gedaan, namelijk 3 weken, terwijl ik ook nog andere dingen heb gehaakt 
en werk en huishouden ook gewoon door gingen ;-)



67 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje. Echt heel erg leuk!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je zeker snel gedaan, wat ziet die jurk er goed uit! snel een keer een foto maken! groet, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ben onder de indruk van je haakwerk.
    Wat een mooie jurk.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    wat een prachtige jurk, is dat patroon nog ergens of kun je het online zetten? Die jurk wil ik wle h(m)aken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anoniem, ik kan je een kopie van het patroon per post sturen als je me je gegevens even mailt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk jurkje. Ik ben al een tijdje op zoek naar precies zo'n jurkje. Zou je mij het patroon ook toe willen sturen?
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anonieme Ellen, als je mij je adres mailt, stuur ik het naar je op. Groetjes, Sandra handysandy@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo handysandy zou ik het patroontje ook mogen vind hem geweldig ??

      Verwijderen
  8. Erg leuk! Zou je mij ook het patroon kunnen toesturen?
    ank-kna@hotmail.com Alvast heel erg bedankt!
    Groetjes Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat is dit een leuk jurkje! Ook ik zou erg blij zijn met het patroon. Zou je het mij ook willen mailen?
    Alvast bedankt,
    Groetjes, Monique
    monique.dorpsbelanghees@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooie jurk. Ik zoek heel internet af en kwam deze tegen, echt een plaatje!
    Zou je hem mij ook willen mailen?

    groetjes Ingeborg

    ingeborgmahler@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie jurk. Ik zoek heel internet af en kwam deze tegen, echt een plaatje!
    Zou je hem mij ook willen mailen?

    groetjes Ingeborg

    ingeborgmahler@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pracht van een jurk. Zou je mij het patroon ook willen mailen. Ik ben nu bezig met een jurkje van Phildar. Is haast niet te doen. Zoveel rozetjes moet ik haken. Wel in de 500...... Deze lijkt me makkelijker te maken.

    Groetjes,
    Gerda
    gerdakorlaar@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo, zou je mij het patroon ook willen sturen? Deze jurk is echt super!!! Hoe valt hij ongeveer qua maat?
    Alvast bedankt

    Groetjes Karin

    karin.van.beijnen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beste allemaal, inmiddels heb ik het patroon gescand en kan ik het mailen. Niet altijd krijg ik een bedankje als ik dit (of een ander patroontje) verstuur.
    Het is een kleine moeite voor mij om een patroon te mailen/sturen, het is een kleine moeite om hiervoor een bedankje terug te doen!
    Diegene van wie ik wel een aardig mailtje terug krijg, voelen zich natuurlijk niet aangesproken!
    Veel succes en plezier met je haakpatroon, het wordt in ieder geval weer weer voor het jurkje.
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,
      Zou je mij het patroon kunnen mailen?
      Alvast bedankje vanuit Spanje .
      Email is graat@zeelandnet.nl
      Gr., Lenny

      Verwijderen
  15. Wat een superjurkje. Ook ik zou graag het patroon van je ontvangen via e-mail : pim.sandra@hotmail.com
    Alvast bedankt!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een plaatje van een jurk. Mijn dochter (die helemaal niet van gehaakte kleding houdt) wil dit droppie heel erg graag meenemen in haar vakantie koffer...U begrijpt dat ik heel erg graag het patroon zou willen ontvangen ( kan ik eindelijk iets voor haar maken)Heel brutaal hier mijn email adres jaantjes@hotmail.com Bij voorbaat heel veel dank voor de moeite. M.vr.grt. Jacqueline

      Verwijderen
  16. ook ik zou heel graag het patroon willen van dit jurkje... daantjuh70@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er is maar een woord voor GEWELDIG!!!!!Al een poosje op zoek naar patroon voor een jurkje,nu gevonden dus!Zou heel graag het patroon ontvangen.Super blij mee!
    Groetjes Anita
    e-mail:jjca.zonneveld@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kan je me het patroon toe sturen ?
    Ik ben er al lang naar op zoek PRACHTIG deze jurk
    Groetjes Marijke
    Email karremansmarijke@hotlmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kun je mij ook het patroon voor deze geweldige jurk toesturen. Kom altijd maar weinig leuke patronen tegen om te haken maar deze is geweldig. Alvast bedankt.
    Groetjes Agnes
    Email: agnesroos@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige jurk! Zou je mij het patroon ook willen/kunen mailen?
    Met hartelijke groet, Mary Koperdraat
    Email: info@kalligrafie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een super jurkje, ik zou ook graag het patroon hebben als het zou kunnen.
    Alvast bedankt voor de moeite
    sabine2805@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi, ik ben aan het surfen voor een patroon voor een gehaakt jurkje en jou foto staat boven aan. Gelijk verliefd op dit patroon.
    Ik zou graag het patroon van dit jurkje willen hebben. s dat nog mogelijk zou er erg blij mee zijn.
    Groetjes Margreet Terlouw
    margreetterlouw@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Marianne.Westhoff-Kieft16 januari 2014 om 14:07

    Goede middag,
    Wat een prachtig jurkje. Graag zou ik dit jurkje willen maken voor 1 van mijn dochters. Wilt U mij dit patroon doormailen? Alvast heel erg bedankt en heel veel succes met eventueel andere spullen die U gaat haken. Mijn mailadres is:
    marianne.westhoff@online.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat zou ik het leuk vinden om deze prachtige jurk te haken.
      Met het patroon zou ik ontzettend blij zijn.
      Zou je het mij toe kunnen sturen?
      Ik ga je zeker bedanken want het is echt jammer als mensen die moeite niet nemen.
      Veel groeten,
      Simone
      simlud@live.nl

      Verwijderen
  24. Hallo zou je mij het patroon ook willen sturen?? Vindt hem enig.

    jane.snijder@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Is het nog altijd mogelijk om het patroon tiegestuurd te krijgen aub?
    bloemeke64@live.be
    Al vast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supermooi!!
    ook ik ben kandidaat om het patroontje in mijn mailbox te ontvangen... :-)
    Alvast heel erg bedankt!!!!

    marijke_eyckmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik googelde op gehaakte jurken en kwam deze tegen.... Ook twee jaar na dato van plaatsen nog geweldig! Heel graag zou ik het patroon ontvangen als dat nog kan. Alvast mijn hartelijke dank voor de moeite! Groet, Geerilda
    geerilda.verstoep@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallllooooo!!!
    Nog zo'n haak fan die het geweldige jurkje tegen kwam al surfend, heel erg mooi!!!
    Als je er nog niet genoeg van hebt, zou ik het patroontje ook mogen? Alvast echt heeeeel erg bedankt!!!
    Groetjes,
    Diana
    dbusschers@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit jurkje zou ik ook graag willen gaan haken! Wil je mij het patroon toemailen? Mijn mailadres is naar.emmy.toe@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo,
    Wat een super gaaf jurkje. Zou je mij ook het patroon kunnen mailen.
    Alvast super bedankt.
    Mijn mailadres is m.kamsma74@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gaaf jurkje! Als je het nog niet beu bent zou je me het patroon willen mailen? Mijn email is storm0612@planet.nl Alvast heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hey,
    heb jij het patroon van deze jurk nog?
    Kan je mij dat doormailen?

    Mvg: taniasomers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi heb je het patroon nog? En kan je me dit mailen?
    Gens@casema.nl
    Alvast bedankt voor je moeite!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een plaatje! Zou je mij het patroon ook willen mailen?
    emg.wiersma@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuk jurkje, zou je mij hetpayroon toe willen sturen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Sorry vergeten mailadres mee te sturen, wietskerozenga@hetnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Sandy, ik ben een beginnende haker en was afgelopen weekend in Berlijn en in de etalage van Chanel zag ik een superleuk gehaakt jurkje. Koste iets van 1600,- dus maar even niet gepast ;-) maar wel geïnspireerd en dus op zoek naar leuke gehaakte jurkjes. En toen vond ik jouw blog. Wat een geweldig leuk jurkje. Zou ik ook het patroon mogen? Zal ik je laten weten hoe het gaat met het jurkje? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. mail adres is:
    NSbilder@gmail.com of Bilder@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Sandy, jurkje ziet er prachtig uit. Zou ik dit patroon ook van je mogen?
    Alvast bedankt.
    Mijn emailadres is: ernadanhof@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heeft u een lening nodig? zal bieden zakelijke of persona lening van € 5000 tot € 200.000.000 op 3%, moet belanghebbende contact met ons op via e-mail: kumar.kredit.forum0114assurance@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super gaaf......
    Zou graag het patroon Willem kun je mij die aub mailen?
    angeliquevandijk1970@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super gaaf......
    Zou graag het patroon Willem kun je mij die aub mailen?
    angeliquevandijk1970@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi,
    Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, lening huis, auto lening, studenten leningen, consolidatie van schulden leningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz .. Of ben je al een lening geweigerd door een bank of een financiële configuratie van een of meer redenen. Je liever hun krediet oplossingen! Ik ben een dominee, een particuliere geldschieter, de kredietverlening aan bedrijven en particulieren in een lage en betaalbare rente van 2%. Geïnteresseerd? Neem contact met ons op voor de behandeling van de lening om de overdracht te volgen binnen 48 uur. CONTACT: danieljohnsonltd@gmail.com

    toepassingsdetails

    Naam:
    Geboortedatum:
    Geslacht:
    Burgerlijke staat:
    Adres:
    plaats
    Status:
    Postcode:
    land:
    Telefoon:
    E-mail:
    Staat Doel van de lening:
    Leenbedrag:
    Lening Duur:
    Maandelijks netto-inkomen:

    Terug naar me zo vlug mogelijk met de bovenstaande informatie voor meer informatie.
    Hoop van je te horen.
    Bedankt en God zegene u,
    Pastor Daniel Johnson

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Eindig uw financiële zorgen nu: ik kan lachen, dat godvrezend man, die had verzekerd € 220.000 en twee van mijn collega's kreeg ook leningen van deze man, zonder enige moeite. Ik adviseer u niet naar de verkeerde persoon te kiezen, zult u zeker een aanvraag voor een geld lening voor uw project en elkaar. Ik schreef dit bericht, omdat de heer Pendelis Rijkdom, maakte me voel me gezegend hun leningen. Het is via een vriend die ik ontmoette deze eerlijke en genereuze godvrezend man, die hielp me dit fonds te betalen voor de lening van je leven, je financiële hulp nodig hebt, je bent geplakt, hebben geen toegang tot bankkredieten niet niet hebben, of gunste van de bank voor de financiering van uw bouw, vastgoed ontwikkeling, de ontwikkeling van uw bedrijf uw eigen bedrijf, moet je gezien hebben en geld, slecht krediet verdienen of geld nodig om rekeningen of schulden te betalen. Daarom raden wij u aan om er naartoe te gaan, neem dan contact op en te voldoen aan met u voor de diensten die u vragen. Contactadres: pwloancompany484@gmail.com

    Eindig uw financiële zorgen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heb je geprobeerd om leningen te krijgen van banken zonder succes? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of de oprichting van een eigen bedrijf? Hier krijg je een lening van een van de grootste lening van de Britse bedrijven. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via email: larryfox2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

  46. Heeft u financiële bijstand nodig? Wij kunnen je helpen
    We geven lening met een rente van 3,0%
    Beantwoord via e-mail: info.davidinvestorcfunds09@gmail.com
    Vriendelijk schrijf ons terug met de lening informatie;
    - Volledige naam:
    - Lening bedrag dat nodig is:
    - Lening Duur:
    - Doel van de lening:
    - Stad land:
    - Telefoon:
    - Naam van de site:
    Neem contact met ons op voor meer informatie:
    info.davidinvestorcfunds09@gmail.com
    Hoogachtend,

    Goede dag...

    Wij bieden leningen als onderdeel van haar welzijn pakket is het aanbieden van een drijvende lening tegen 3% rente, zonder onderpand, dit is om te helpen particulieren en bedrijven hun financiële doelen te bereiken.

    * Persoonlijke Lening (ongedekte)
    * Business Loan (ongedekte)
    * Schuldenconsolidatielening
    * Verbetering van uw huis

    Gelieve ons te voorzien van de volgende:
    Voor-en achternaam.......
    Mobile ..........
    Country ...........
    Bedrag dat nodig is ........
    Lening Duur: .........
    Need For Loan Application ......

    Alle antwoorden moeten worden doorgestuurd naar e-mail: info.davidinvestorcfunds09@gmail.com

    Heeft u behoefte aan een dringende lening aan het opstarten van bedrijven, of ben je een creatieve eerlijk persoon en u hebt een lening voor creatief werk nodig? Heeft u een lening nodig hebt om een auto of een huis te kopen? Zo ja, zorgen niet meer, kunnen wij u helpen !!! contact op met lening nu thuis via e-mail voor uw dringende leningen. U kunt toepassen van zo minimaal als $ 5000 tot $ 50.000 000. 00
    E-mail: info.davidinvestorcfunds09@gmail.com

    Vul deze lening formulier:

    AANVRAAGFORMULIER VOOR EEN LENING

    *Voor-en achternaam:_____________
    *Leeftijd:___________________
    *Seks:___________________
    *Adres:_______________
    *Staat:_________________
    * Land: _______________
    * Bedrijfsnaam (indien van toepassing): _
    * Leningen nodig: ____
    * Doel van de lening: _______
    * Lening Duur: _________
    *Geboortedatum:_________
    *Geslacht:________________
    *Burgerlijke staat:________
    * Next Of Kin: ___________
    *Maandinkomen:________
    *Telefoon:_________________
    *Fax:___________________
    *Postcode:___________
    * Mobile / mobiele: _______
    * Internet thuis: ______
    * E-mail: ________________

    info.davidinvestorcfunds09@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Bent u op zoek naar een zeer echte lening tegen een betaalbare rente van 3%, in het kader van een gunstig lening voorwaarden?

    Heeft u behoefte aan een lening om uw schuld te vereffenen of om uw rekeningen te betalen? Ben je al afgewezen constant door uw banken en andere financiële instellingen, alleen maar omdat u een lage credit score? Heeft u een lening of financiering voor welke reden dan ook, zoals nodig:

    * Auto Leningen
    * Real Estate Leningen
    * Business Leningen
    * Hypothecaire Leningen
    * Hypotheek
    * Consolidatie van de schuld Leningen
    * Persoonlijke leningen

    Let op: We geven lening voor slechts 3% rente per jaar.

    Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met ons via e-mail: russell.credit40@gmail.com om ons in staat stellen een lening verwerking bestand te openen.

    Contact E-mail:russell.credit40@gmail.com

    Beste wensen,
    De heer John Ahmed

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Bent u op zoek naar financiële steun van welke aard dan ook? Wij zijn een particuliere lening bedrijf dat alle soorten leningen voorziet / financiering voor al diegenen die verlangen naar financiële hulp. Indien u interesse hebt geef ons een feedback met benodigde bedrag van de lening en het doel van de lening evenals aflossingsperiode / tijd en telefoon frame dat u de loan.Reply Direct nodig hebben om dit e-mail (david.moyesfinancial0@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Goedendag iedereen!!!
    Ik ben Luis Roland Ik wil mijn getuigenis delen met iedereen die op zoek bent naar een echte en betrouwbare leninglener om hun leningen te krijgen. Enkele maanden geleden leed mijn bedrijf een groot verlies dat ik het niet kon helpen. Ik was op de rand van het verlies van mijn huis en mijn bedrijf door slechte krediet en onbetaalde schulden. Ik werd zo wanhopig dat ik niet wist wat ik moest doen om de situatie op te slaan, ik kon geen lening krijgen van banken en andere financiële instellingen door mijn slechte kredietverlening. Dan ben ik aan het zoeken naar leningen online, waar ik € 8.000 van drie (3) verschillende kredietverstrekkers kreeg. Op een dag was mijn vrouw door het internet, en zag zo veel getuigenissen over dit geweldige bedrijf, GINA MORGAN LOAN COMPANY LTD (ginamorganloancompany@gmail.com). Mijn vrouw vertelde me over het bedrijf, maar ik was nooit geïnteresseerd vanwege mijn eerdere ervaringen, maar onbekend voor mij dat mijn vrouw een lening heeft aangevraagd van € 86.000. In minder dan 24 uur kreeg ik een bericht dat het bedrijf mijn rekening met het leningsbedrag heeft gecrediteerd. Ik heb nu meer dan ooit mijn bedrijf terug in productie en mijn schulden zijn opgelost. U kunt ook contact opnemen met het bedrijf via haar email: ginamorganloancompany@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wij bieden flexibele leningen en financiering voor diverse projecten om de gebruikelijke strikte procedures te vermijden. Deze financiering laat een klant toe voor zo laag als 2 lage rentevoeten over een periode van 2-45 jaar genieten van afschrijving - 2% per jaar. Wij kunnen een lening / financiering goedkeuren tot USD 80.000.000,00 of meer, afhankelijk van het type bedrijf. Wij financieren voor: pastormarshall@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo

    In een woord, wow! Ik kan niet geloven dat de fondsen zijn al in mijn account. Dank u, dank u, dank u! U maakte wat is meestal een lange, getrokken uit en intimiderend karwei in een zeer aangename en gestroomlijnde ervaring. Ik kan niet dank u en Mr. Leon Loans genoeg. Mr. Leon Loans voor het geweldige systeem, en u voor de geweldige service. U bent beide heel geweldig! Als u een dringende lening, die u kan hen bereiken op er e-mail johnsmithloanhome@live.com

    Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hallo vrienden,

    Bent u op zoek naar een legitieme lener uit het internet? Mijn naam is Siebert, uit Duitsland. Alstublieft wil ik u adviseren om op te letten voor lening uit China en elk deel van Maleisië, omdat ze allemaal scammers zijn. Ik ben meer dan 3 keer in de steek gelopen, tot ik tegen een lening bedrijf kwam uit de Verenigde Staten. Ze zijn zo geweldig en serieus gezelschap. Ik zou u adviseren om hen te contacteren als u van elk soort lening (persoonlijk of zaken) behoefte heeft, omdat ik een lening van hen kreeg zonder enige spanning na het voldoen aan hun eis. Hun contactgegevens zijn: Jamie.dimon_kredit@hotmail.com, ben zo dankbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Good Day Dear Loan Seeker,

    Do you need an urgent financial credit *? * Very fast and direct transfer to your bank account * Repayment starts eight months after you get the money bank account * Low interest rate of 1% * Long-term repayment (1-30 years) Height * Flexible **then monthly payment *. How long will it be financed? After submitting the application ** You can expect a preliminary answer less than 24 hours funding in 72-96 hours after receiving the information they need yours.

    Contact Email : bdsfn.com@gmail.com
    Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com
    Mrs. Pranchment Dura

    If you are interested contact us via: bdsfn.com@gmail.com and fill out the below loan application form.

    Loan application form:
    Full Name:....................
    Country:.....................
    State:..............
    City:..............
    Sex:.........................
    Phone Number:...........
    Loan Amount :...........
    Monthly income:..........
    Occupation:................... ....
    Loan Period:....................... ................
    Purpose of Loan:......................... ...........
    E-mail address:...................... ................
    Have You Applied Before?....................

    We awaits your urgent application form to be filled ok. Email Us: (bdsfn.com@gmail.com)

    Contact Email : bdsfn.com@gmail.com
    Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com
    Mrs. Pranchment Dura

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Good Day Loan Seekers Oplossing voor uw financiële problemen, heeft u dringend geld nodig? Zoals persoonlijke contant geld, bedrijfskas, zakelijk geld, contant geld om de diepte te betalen, educatief geld, elk soort geld dat u op zoek bent naar rente lening. Onze lening varieert van contact met ons op nu cincinnatifinancialcorporati02@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Doe een lening aan op een snelle en gemakkelijke manier om de rekeningen te betalen en de hervatting van de financiering van uw project in de goedkoopste rente van 3% om ons vandaag te contacteren via: trustfunds804@outlook.com. De lening heeft een leningaanbod nodig Ons minimum is 1.000,00 keuze van het lenen van geld, ik ben een gecertificeerde inschrijving en kredietverstrekkers Legit, u kunt ons vandaag contacteren als u geïnteresseerd bent. Om deze lening te krijgen, contacteer mij voor meer informatie over het leningproces zoals de voorwaarden van de leningen en het leningsbedrag aan u zullen worden overgedragen. Ik heb uw urgente reactie nodig als u geïnteresseerd bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wij bieden dringende lening hier al het probleem met betrekking tot de loan is opgelost tussen een korte periode met een lage rente van 3% en de duur van meer dan 20 jaar waar wacht u nu op en pas uw probleem op of start een bedrijf met Lening betalen van verschillende facturen mail ons nu op jameshenryloancompany40@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Heeft u dringend behoefte aan zakelijke en persoonlijke leningen, dan kunt u uw oplossingen hier vinden bij Three Trust Finance. Wij geven alle soorten leningen in het bereik van 3.000,00 euro minimum en 20.000.000.00 euro maximum tegen een lage rente van 2 procent.
    Wij zijn gevestigd in Italië, de VS en vestigingen in heel Europa. Applicaties duurt maximaal 48 uur om uw transactie te verwerken, omdat we snelle en eenvoudige diensten hebben. Als u geïnteresseerd bent in een lening, kunt u contact opnemen met onze bedrijfsagent vandaag via email: 3trustfinance@gmail.com voor meer informatie.

    Groeten.
    Robert Charles.
    Drie vertrouwenfinanciën.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hallo
    Dit is om het grote publiek te informeren dat, MR DANIEL JOHN, een legitieme, geregistreerde en gegarandeerde lening bedrijf een financiele lening kansen heeft geopend voor iedereen die behoefte heeft aan financiële hulp, zoals individuen, bedrijven, overheidsinstellingen, kerken en bedrijfsorganisaties en mensen van alle soorten. Heb je een lening nodig voor elk doel? Heb je een financieel probleem? Heb je financiële oplossing nodig? DANIEL JOHN LOAN COMPANY is de oplossing voor al uw financiële problemen, onze leningen zijn makkelijk en snel. Contacteer ons vandaag voor die lening die u wenst, we kunnen een lening regelen op uw budget met slechts 2% rentevoet. Indien geïnteresseerd, contacteer ons via email: (danieljohnloancompany@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Beste Leningzoekers

    U in eventuele financiële moeilijkheden? Wil je je eigen bedrijf starten? Dit leningbedrijf was gevestigde mensenrechtenorganisaties over de hele wereld met als enige doel de armen en mensen te helpen met financiële problemen van het leven. Als u een lening wilt aanvragen, ga terug naar ons met de gegevens hieronder email: elenanino0007@gmail.com

    Naam:
    Benodigde leningsbedrag:
    Looptijd:
    Mobiel nummer:

    Dank je wel en God zegene
    VERTROUWEN
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo

        Heeft u een dringende lening nodig om uw financiële behoeften op te lossen? Wij bieden leningen variërend van 2.000,00 tot 50.000.000,00, we zijn betrouwbaar, krachtig, snel en dynamisch, zonder kredietcontrole en bieden een 100% gegarandeerde buitenlandse leningen tijdens de periode van deze overdracht.

        We hebben ook een lening uitgegeven in alle valuta met een rentetarief van 3% voor alle leningen .... Als u geïnteresseerd bent, kunt u via deze e-mail contact met ons opnemen.

    Neem alstublieft, indien geïnteresseerd, contact met ons op via easyloanfirm2020@gmail.com


    Vriendelijke groeten,
    Mr Derek Douglas
    easyloanfirm2020@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen