zaterdag 19 mei 2012

Op de markt...


Dit was vandaag mijn kraam.
        Het was een gezellige dag en het mooie weer werkte zeker mee.                                                                    Veel vriendinnen en bekenden mogen begroeten,
waaronder veel oud cursisten
en wie weet ook toekomstige cursisten ;-)
Sietske en Marion kwamen mij vergezellen, zodat ik zelf ook even de markt over kon.


Van een kennisje kreeg ik dit bedeltje! Daar ga ik wat leuks mee doen.



En voor bijna 50 euro verkocht voor Pink Ribbon;
het was een geslaagde dag!

1 opmerking:

  1. pr8 opbrengtst voor PinkRibbon Sandra!!!! en wat een pr8 dingen heb je allemaal gemaakt!!! Die bedel kwam ik gisteren ook ergens tegen en wilde ze ook bestellen, grappig!!!! Suc6 verder meis....

    BeantwoordenVerwijderen