woensdag 20 juni 2012

Poef omgehaakt


Zeker al een jaar (nog bedankt mam!) heb ik de poef in huis.
Was er lang geleden al mee begonnen, maar verkeek me op de benodigde hoeveelheid garen,  Ztringz in dit geval.
Ik haakte met haaknaald 12, twee en een halve bol op en moest zoeken naar de laatste
bol voor dezelfde dikte... en dat werd toen maar zwart en dat staat lang niet gek!
Zo werd het wel een project in etappe's en bijna een ufo...
Ik haakte de poef ( 50 cm rond en 30 cm hoog) om in stokjes en de laatste toer met vaste.
Als zoonlief 'm okay vindt, mag hij hem hebben ;-)

6 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk Sandra! :) Grijs kan overal bij en is weer helemaal in...

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige poef geworden. Hier zul je wel blij mee zijn.
    Best een pittig project denk ik.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen