donderdag 12 juli 2012

4 jaar!



4 jaar geleden begon ik bij web-log.nl met bloggen.
Door problemen/veranderingen bij weblog.nl blog ik sinds 18 september 2011 bij Blogger.com.
Hier heb ik nu zelfs twee blogs, ook éen voor m'n haakworkshop.

Deze mooie taart is een creatie van Marja:
van Made by Marja

Mijn oude weblog is er nog wel, maar niet meer met de oude vormgeving.
Ik alle berichten gekopieerd naar een word document en ben bezig ze te bewerken en te printen, een vakantieklus...
Al met al blog ik nu 4 jaar met veel plezier en ga ik door voor m'n eerste lustrum ;-)

Fijne dag en tot ziens...


2 opmerkingen:

  1. Vier jaar bloggen, daar hoort een feestelijke taart bij.Gefeliciteerd Sandra. Wat gaat het allemaal snel. Voor mij wordt het in augustus ook al weer 4 jaar. Je zult wel gemerkt hebben dat ik oude logjes in een nieuw jasje op mijn blogs plaats. Daarna verwijder ik ze op het oude web-log. Het blijft jammer dat het zo is gegaan.
    Een fijn vijfde blogjaar en veel haakplezier.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Willy, dank voor je felicitatie; ja de tijd gaat zeker snel. Zeker jammer dat het bij weblog zo gelopen is, want mij beviel het prima voor de verhuizing. Ze zullen er zelf ook niet blij mee zijn... Fijne dag en groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen