maandag 30 juli 2012

Opruimen

Van de week  heb ik de zolder opgeruimd...
iets wat ik regelmatig doe, maar toch steeds weer weet ik er snel een chaos van te maken...
Naast de was (die er altijd wel ligt en hangt), staan er dozen vol allerlei spullen van de kinderen, wat oude meubeltjes, de kussens van de tuinstoelen etc.etc.
En dan liggen en staan er her en der mijn hobbyspullen: garen en lappen stof, mijn Handysandy spullen en de spullen voor Pink Ribbon.
Ik heb veel wol en katoen; of zelf gekocht, of gekregen of garen wat ik voor weinig bij de kringloop zie en dan niet kan laten liggen....

Je snapt het; het is een echte rommelzolder! Maar nu heb ik het goed aangepakt ;-)
Ik sorteerde de wol, ik sorteerde de katoen en bepaalde gelijk waar ik het goed voor kan gebruiken.
Alles overzichtelijk in grote plastic bakken, zodat het netjes bij elkaar blijft.

En als ik garen tegen kom voor een nieuw project, een groot granny blok-kleed houd ik dat ook apart óf haak ik het gelijk op;-)


Tot nu toe tot zover.

1 opmerking:

  1. Ik ben ook aan het opruimen en heb ook plastic bakken en tassen aangeschaft. Vooral de bakken zijn handig omdat je er doorheen kunt zien wat er in zit. Mooie kleuren gebruik je voor dit kleed. Leuk zo één grote granny.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen