woensdag 22 augustus 2012

Klaar!



Al eerder liet ik zien dat ik dit kleed aan het haken was. Van de week had ik weer Ribbon XL in huis en heb ik het afgemaakt. Ik heb er in totaal 4 bollen voor gebruikt en het kleed heeft een diameter van 88 cm. Ik haakte het met haaknaald 6. Het patroon komt uit een oud haakboekje.


Ik zette het op de foto in de Winkel van Kaatje, ze heeft een mooie witte houten vloer liggen en zo komt het army green beter uit.


Altijd genoeg te zien bij Kaatje!


Leuke deurstoppers ;-)

PS week 36/37 is de winkel ivm vakantie gesloten,
wel open zaterdag 8 september!

3 opmerkingen:

  1. De volgende keer als we naar de polder gaan toch maar eens in Kampen aan. Het winkeltje ziet er leuk uit. Helaas zal daar dan jouw mooie kleed niet meer te bewonderen zijn.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,
    Heb een vraagje. Ik haal mijn katoen om te haken altijd bij dat winkeltje helemaal aan het eind van de Oudestraat. Bij de kerk en de school zeg maar. Die is op het moment gesloten wegens vakantie. Toch heb ik nu eigenlijk wit garen nodig. Weet jij nog een adresje waar ik goed en mooi garen kan kopen?? Je mag me wel even mailen. riannegoosen@hotmail.com

    Groetjes Rianne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij een bezoek even de openingstijden checken en let op week 35/36 gesloten in verband met vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen