vrijdag 19 oktober 2012

Blij dat ik brei...


Al jaren lag dit breiwerk in m'n breitas...
Kort nadat ik er mee begonnen was, raakte ik helemaal in de ban van haken en liet het breiwerk voor wat het was. Onlangs had ik het weer in handen.
Nu kon ik twee dingen doen, het breiwerk (een mutsje) afmaken of het uithalen en er iets van haken...
Je snapt het, het werd het laatste en als het klaar is, laat ik het zien ;-)

En over breien gesproken; Jeanet van het blog Blij dat ik brei heeft de blog wedstrijd van de KreaDoe gewonnen en wat mij betreft is dat helemaal terecht. Ze heeft een gezellige blog met elke dag ! een berichtje. Leuke berichtjes over handwerken (niet alleen over breien...), maar ook over haar handwerkwinkel, gezin en woonplaats Arnemuiden. 
Gefeliciteerd Jeanet, ik hoop nog veel plezier aan je blog te beleven!

Fijn weekend en groetjes!

1 opmerking:

  1. Ja, leuk blog van Jeanet, boordevol inspiratie.
    Ik ben benieuwd naar je verandering van breiwerk naar haakwerk. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen