zaterdag 5 januari 2013

Uitdaging

Van de plaatselijke 'Winkel van Sinkel' kreeg ik onlangs twee pakketten wol mee,
met het verzoek er 'iets van te maken'...
een leuke uitdaging...
het is Steinbach Wolle,  Hauswolle Bouclé , 21 % wol, 79 % polyacryl,
voelt ruw aan, niet echt geschikt voor een sjaal of ander kledingstuk.


Ik maakte er een kussen en een boodschappennet van.
Het kussen maakte ik met reliëfstokjes, de donkere kant net als de pannenlap van
Karin aan de haak, de lichte kant haakte ik steeds
2 reliëfstokjes voor, 2 reliëfstokjes achter
2 reliëfstokjes achter, 2 reliëfstokjes voor





Het kussen haakte ik met haaknaald 10 en dubbele draad.
Het idee van het boodschappennet vond ik via Pinterest bij Cassie,
al heb ik de body iets anders gehaakt.


Het boodschappennet is goed stevig en geschikt voor veelvuldig gebruik!

Fijn weekend gewenst!











1 opmerking: