maandag 18 februari 2013

De handwerkbeurs

Zaterdag met Marion de handwerkbeurs in Zwolle bezocht.
Het was druk (met bezoekers én stands  (160!), warm en gezellig.


In het kader van 'eerst materiaal wat ik al in huis heb opmaken', heb ik niet al te veel gekocht;             Ribbon XL (daar ga ik een oude poef mee omhaken),
materiaal en patroon van een 'Russische muts' van Doink (heel geschikt om kleine restjes voor te gebruiken) en garen met wolpercentage voor mutsjes.

Borduren, quilten, naaien, breien (veel mooie sokkenwol) vilt, haken, wat  een creativiteit,
wat was er veel te zien, we hebben er van genoten en ik kan weer aan de slag!





1 opmerking:

  1. Leuk! Mama en ik zijn ook geweest maar dan vorige week vrijdag! Was super leuk om inspiratie op te doen he?? :)

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen