vrijdag 15 februari 2013

Midnight in Paris

Ik ken verder geen werk van Woody Allen, maar de film .Midnight in Paris leek mij wel wat.
De film was de moeite waard. Een schrijver is met zijn verloofde in het Parijs van nu, maar na 12 uur 's nachts belandt hij in het Parijs van 1920.


Wat ik gelijk geweldig vond aan de film, was de muziek!!
Want die past / hoort bij de jaren 20 en vind ik heel relaxed.
Googelen en vragen bij de plaatselijke cd winkel leerde dat de soundtrack niet in Europa op cd was uitgebracht (snap ik dus echt niet....)
Maaaarrr... in the USA wel verkrijgbaar ;-)
Dus bestelling geplaatst en een paar weken terug kwam de post van Amazon.com
Yes, yes, euhh a oui!
Heerlijke muziek met onder andere een nummer van Joséphine Baker, een charleston
en muziek van Cole Porter (Let's fall in Love).

Fijn weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen