zaterdag 20 juli 2013

Haakvirus

Zo'n 7 jaar geleden kreeg ik het haakvirus te pakken.
Ik was altijd al lekker creatief bezig met oa. vilt, kralen en kaarten,
maar het haken heeft mij sindsdien niet meer los gelaten ;-)
Mede dankzij de inspiratie die ik vond op internet.
Nog steeds vind ik het verrassend te zien hoeveel verschillende dingen er met deze techniek te maken zijn!

dit was zeven jaar terug mijn eerste haakwerk sinds tijden

Het heeft mij veel goeds gebracht; ontspanning, plezier, creativiteit, mijn blogs, mijn haakworkshops en samen met Marion het haken voor goede doelen...
De ontwikkeling van dit alles geeft mij nog steeds veel voldoening.
Het is  leuk om het haken op anderen over te brengen,
maar vooral om te zien dat mijn cursisten er ook plezier aan beleven.

Na de zomer ga ik weer verder met de haakworkshops,
maar natuurlijk haak ik tijdens de zomer lekker door;
heb een groot project onder handen;
nieuwe kleden voor op de bank.
Het worden héeeele grote grannyblokken!


Nou had ik er al regelmatig over gelezen; het mooie acryl garen van Stylecraft special DK.
Verkrijgbaar in 55 mooie kleuren heb ik bij Echtstudio dit materiaal besteld.
Voor kleden die weer intensief gebruikt gaan worden vond ik het waard;
mooi materiaal, wat heerlijk haakt.

En naar mate het vierkant groter wordt, worden de toeren langer...
Dus voor mij deze weken tour de ... granny!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen