vrijdag 26 juli 2013

Primulaplaid

Natuurlijk kende ik Anne & Carlos van de gebreide kerstballen.
Daarna kwamen er boeken  met gebreide poppen en paaseieren.
Op de blog van  Willy zag ik een poos terug dat er een nieuw boek aan zat te komen.
En die previeuw liet mij niet los....
Het primulaplaid....
wat een plaatje en wat een mooi project om mijn resten op te maken...
net even anders dan granny blokken...

Ik bestelde het boek en onlangs viel het op de mat.
Met 136 bladzijdes is het ook echt een boek, vol met mooie foto's, leuke breisels en ... het primulaplaid!


Ben er aan begonnen. En heb nog geen idee hoe groot mijn plaid (of sjaal) gaat worden.
Het is bij mij wel zo'n project van; even mee bezig, weer laten liggen, even mee bezig,
weer laten liggen, etc.,  etc.  ;-)
Je ziet de primula's onder je handen groeien... nog wel wat draadjes af te hechten!

Goed weekend gewenst!



1 opmerking: