zaterdag 24 augustus 2013

Ik ga op vakantie en neem mee...

... een haakwerk ;-)
Afgelopen week heerlijke vakantie gehad in Duitsland, in Weserbergland;
fijn gefietst en gewandeld
langs de rivier de Weser en 'bergen' rondom.


Natuurlijk ontbrak haakwerk niet in de bagage.
Ik heb een my boshi muts gehaakt, nog niet met het ├ęchte garen,
maar met Nigar van de Zeeman, om het patroon uit
 'de My boshi kleine haakgids' te proberen.
De mutsen worden gehaakt in halve stokjes,
leuk, want ik haak toch het meeste in stokjes en vaste.
Nu dus met halve stokjes (gaat snel en het haakwerk is net wat losser dan met vaste 
en net wat steviger dan  met stokjes ;-)
En ik heb wat toeren gehaakt aan grannykleed nummer 3.


De tijd is voorbij gevlogen...en weer thuis genieten we ook van het fijne weer!
Goed weekend gewenst!


1 opmerking:

  1. Heerlijke regio met haar eigen specifieke charme waar het goed vakantie vieren is.

    Wij waren daar wat jaartjes geleden en genoten van de rust,prachtige kastelen en burchten in de stijl van de Weser-renaissance.
    Ik herken wel het een en ander op je fotocollage.

    We bezochten ook de stad Hamelen,en jawel op zondagmorgen werd het bekende sprookje opgevoerd waardoor deze stad wereld beroemd werd.

    Ook in de vakantie lagen jou creatieve handen niet werkeloos in je schoot maar haakten gewoon verder;-)

    Fijn weekeind!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen