vrijdag 28 februari 2014

Een warme deken...

Bij de tante van Tjorven las ik over de warme deken actie 2014 van Blij dat ik brei.
Het had direct mijn warme belangstelling…

Haak, brei of quilt een baby-, kinder- of een-persoonsdeken.
Stichting Charis zorgt ervoor dat de dekens goed terecht komen
bij zigeuners in Floresti in Roemenie.

De actie loopt ™ 18 oktober 2014 en de dekens kunnen gestuurd worden naar;
Ineke van de Lagemaat, Papaverlaan 46 2751 CD Moerkapelle.


Ik ben begonnen aan een babydeken in de ripple stitch.
(dit patroon wilde ik uitproberen voor m'n haakworkshop;
zo snijdt het mes aan twee kanten ;-)
Er zijn veel ripple stitch varianten, ik haak volgens  de beschrijving van Wieke
en het werkt verslavend….
ik haak om en om een donkere en lichte kleur.
Naast de CAL-deken is dit een fijn haakproject!

Fijne vrijdag!





2 opmerkingen:

  1. Hej Sandra, wat wordt dit een prachtig dekentje en super fijn dat het voor de actie bestemd is. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is erg leuk om te doen, zowel qua techniek als bestemming!

    BeantwoordenVerwijderen