zaterdag 19 juli 2014

Nummer 3


Wat is het toch een heerlijk patroon, de tranquility sjaal van Drops Design!
Dit is mijn derde en niet mijn laatste ;-)


Bij deze heb ik gevarieerd met de rand, geïnspireerd door T-jonge


Deze haakte ik ook weer met Soft Fun (haaknaald 4) van Scheepjeswol,
momenteel een favoriet garen ;-)

Wist je dat…
Scheepjeswol het enige nog bestaande garenmerk van Nederland is? Begonnen in 1855 drukte  'Koninklijke DS Van Schuppen' een grote stempel op de textiel industrie van Veenendaal en verschafte tienduizenden arbeiders werk. Mooie merken als Invicta, Cotton8 en Pittsbirgh zijn niet meer weg te denken. Ondanks het vertrek van anderen garenmerken naar lage lonen landen is Scheepjeswol een mooi sterk bedrijf, gevestigd in Groningen, waar tijdloze kwaliteit en Hollandse prijzen hoog in het vaandel staan.
Kijk maar eens op hun Site.


Ik vind het nieuwe stonewashed ook erg mooi!

Fijn weekend!





1 opmerking: