donderdag 23 april 2015

Tasjes!

Ook te koop tijdens de Vrijmarkt:
boodschappen/fruittasjes!

                               Marion en ik haken ze voor de verkoop (5 euro per stuk)                                                                     voor de 4e Walk of Hope in Kampen                                              
&
voor de 2e Samenloop voor Hoop in Dronten.
Daarbij goed passend in de trend om het gebruik van plastic tassen te verminderen.


Ik haakte al eerder tasjes van de Purlbee en Cassie en onlangs vond ik
deze nog bij The art of zen crochet.
Dit patroon vind ik fijner!
De eerste toer (bodem) is even lastig en opletten,
maar daarna haakt het lekker weg.

Je haakt met gewone katoen en gebruikt een dikkere naald (in mijn geval nummer 8)                         in stokjes en krijgt daardoor een losse, open structuur.


Het werd naar m'n zin, een mooi effect en rekt lekker mee!

Wel haken we ze nu ook met een handvat eraan; een combi van 2 patroontjes.


Met deze tasjes slaan we 2 vliegen in 1 klap:
opbrengst voor goede doelen
&
handig voor hergebruik!
We hopen er veel te verkopen
en haken nog even lekker door.

(en 3e vlieg... het patroon is prima te gebruiken om (structuur)garen waar we maar 1 bolletje van hebben op te haken, al dan niet gecombineerd met wat restjes)

1 opmerking:

  1. Die tasjes zijn leuk en zullen wel snel verkopen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen