zaterdag 23 mei 2015

Bijzondere poncho

Op Pinterest (waar anders?) zag ik het werk van Bo M geregeld voorbij komen.
Mooie poncho's in bohémien stijl en
een aantal prikte ik op mijn Pinterest prikbord.

In aanloop naar de tweede Samenloop voor Hoop in Dronten moeten we nadenken 
over de invulling van de kraam van ons team Forza Insieme. 
Er zijn al veel teams met eten en drinken. 
Onze kraam wordt vooral oa. gevuld met zelfgemaakte kaarten en haakwerk ;-)


En speciaal voor de Samenloop haakte ik voor de verkoop deze Bo M poncho.
(en kreeg, met uitzondering, toestemming van Isabel. Alle credits van het ontwerp zijn voor haar!
Op haar blog biedt deze creatieve Portugese keer op keer mooie ontwerpen aan.)


Ik ga 'm of verloten, of verkopen (bij opbod) en hoop op een mooie opbrengst voor het goede doel!



1 opmerking:

  1. Bo M heeft enorm mooie en unieke creaties. Heeft mij eveneens erg geïnspireerd en aangezet om een mooie poncho te maken. Jouw poncho is schitterend geworden. Prachtige kleurencombinatie die je gebruikte. Veel succes met de opbrengst ervan !!!

    Fijn weekend, lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen