dinsdag 11 augustus 2015

Kaart recycle

Ik houd van kaartjes, van leuke post,
en ik kan slecht weggooien...
de oude verjaardagskaarten verdwijnen in een doos
en ik doe er verder niks mee dan bewaren.
Maar eens in de zoveel tijd
heb ik een opruimbui
en loop de stapel eens kritisch door...
en dan ga ik scheuren, knippen en plakken!


En In het kader van recycle* en gebruiken wat ik in huis heb
(best veel, met dank aan m'n moeder ;-)
heb ik wat kaartjes gemaakt.
Dit keer met de naaimachine
Ik had de naaimachine toch staan!
*de meeste kaarten zijn mooi.


Hoe leuk is dat; papier onder de naaimachine,
lekker snel (houd ik van) & leuk effect.

Dit ga ik zeker ook doen met m'n kerstkaarten ;-)

1 opmerking:

  1. Goed idee om dit met de naaimachine te doen en ze zien er erg leuk uit. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen