vrijdag 27 november 2015

Opruimen en ontspullen....

De zolder en m'n hobbykamer liggen vol. Vol met het ene na het andere project (al dan niet in wording). Wol en knutselspullen stapelen zich op en ondertussen komt er zo goed als niks uit m'n handen... da's lichtelijk frustrerend.
Tijd om eindelijk eens goed op te ruimen,
dus....ben ik begonnen
 met uitzoeken en selecteren, wegdoen of bewaren...
Wat een klus... zucht....

Maar er komt schot in!
Het gaat niet snel,
maar wat je in 10 jaar bewaard en opgeslagen hebt,
hoeft er ook niet in 1 week uit ;-)
Hulpmiddel; de tips over ontspullen uit de Flow en ik heb het boek van Marie Kondo
(de opruimqueen uit Japan ;-) bij de bieb aangevraagd.
Ondertussen ben ik op mijn eigen manier gestart.

Kan ik nog iemand een plezier doen met 1 van de onderstaande items?
Laat het gerust weten!
Fijn weekend & groetjes.













Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen