zaterdag 12 augustus 2017

Rainbow Spirit Blanket

Ik schiet mooi op met m'n retro granny blanket
(bijna 100 blokken van de 169),
maar ik zie ondertussen natuurlijk 
weer van alles voorbijkomen...

Onlangs viel mijn oog op de Rainbow Spirit Blanket van Scheepjeswol.
(het Nederlandse patroon is te vinden op; the curio crafts room).
Ik raakte wel heel benieuwd naar het Spirit garen en bestelde een paar bollen,
(bij de plaatselijke Winkel van Sinkel)
want ik zag er wel een project in met de Softfun,                                                                                     die ik over had van een ufo die ik niet ga afmaken.

(nieuw en oud label van Scheepjes)

Ik koos ook kleur 303 eagle (56% katoen /44% acryl).
Het heeft een leuk gemelleerd effect en geeft garen ook net wat meer volume.
en zeker ook goed te combineren met katoen of wol.
Er zijn nog meer kleuren verkrijgbaar; kijk op site van Scheepjes Wol; SPIRIT.


En omdat ik ALTIJD met verschillende dingen tegelijk bezig ben,
ben ik gewoon begonnen ;-)
Het patroon haakt lekker weg. Ik haak het trouwens met haaknaald 4.
Mijn dekentje heeft een nu, zonder rand een breedte van 73 cm.
Voor de lengte haak ik natuurlijk nog even door ;-)

2 opmerkingen:

  1. Met zo'n prachtig haakwerk zou je bijna door willen blijven haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt Willy, dat heb ik ook gedaan ;-) Het haakte lekker weg, paar keer onderweg in de auto wat meters kunnen maken! Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen